Cóż, nie trwało to długo. Kilka dni po tym, jak firma Balenciaga https://en.wikipedia.org/wiki/Balenciaga wydała swój wiosenny (rok 2023) katalog z motywami BDSM https://en.wikipedia.org/wiki/BDSM dla dzieci, jej reklamy zostały wycofane z towarzyszącymi im “szczerymi” przeprosinami. Osobom niewtajemniczonym wyjaśniamy, że Balenciaga to znany, luksusowy dom mody, który najwyraźniej zaspokaja potrzeby elity elit. Trzeba nam wybaczyć, że o niej nie słyszeliśmy, bo moda jest – ze swej istoty – ulotna, efemeryczna i dlatego zasadniczo bezwartościowa. Mimo to, wokół owej dziedziny rozwinął się ogromny przemysł – przemysł naznaczony oskarżeniami o wyzysk i niszczenie życia. Jednym słowem, jest to środowisko chore.
Zjawisko to wysunęło się ostatnio na pierwszy plan wraz z pojawieniem się obrzydliwej kampanii reklamowej Balenciagi, w której pojawiają się motywy oparte na sadyzmie dotyczącym dzieci, bondage i wiele innych form perwersji.
Nie powinno to dziwić, skoro Lotta Volkova https://www.businessoffashion.com/community/people/lotta-volkova, główna projektantka firmy, cokolwiek miałoby to oznaczać, jest najwyraźniej osobą chorą i złą, mającą obsesję na punkcie cierpienia dzieci (źródło adrenochromu), kanibalizmu, okaleczania i rytuałów satanistycznych. Jeden z jej postów zawierał wizerunek pogańskiego boga Molocha, zamierzającego pożreć dzieci.
Oto, co na swoich social zamieszcza Volkova:
Volkova ma również zamiłowanie do pluszowych misiów, które ponoć stanowią dla pedofilów sposób na wzajemne wyszukiwanie się. (Książę Andrzej ma ich nie mniej niż 72, które nakazuje swym sługom układać w precyzyjny schemat.) Tak naprawdę, cały zespół stojący za kampanią Balenciagi jest w taki czy inny sposób skażony pedofilią.
Dyrektorem kreatywnym Balenciagi jest Demna Gvasalia: https://en.wikipedia.org/wiki/Demna_(designer)
Ciekawą postacią jest również Rachel Chandler. Czy pamiętacie ją? – Chwaliła się, że przebywała na pedofilskiej wyspie Jeffreya Epsteina i jej ” bliskimi związkami” z takimi potężnymi zboczeńcami jak Bill Clinton.
Była też zaangażowana w tzw. Pizzagate i “dzieliła przestrzeń” z Humą Abedin https://en.wikipedia.org/wiki/Huma_Abedin. Czy ją pamiętacie? – To żona osobnika o nazwisku Anthony Weiner https://en.wikipedia.org/wiki/Anthony_Weiner. Chandler jest potomkiną rodziny-właścicieli LA Times.
https://www.latimes.com/archives/la-xpm-2009-jan-27-et-bigpicture27-story.html https://en.wikipedia.org/wiki/Otis_Chandler
Rodzina Chandlerów to wyjątkowo chore i zdeprawowane istoty. Co wyjaśnia, powód, dla którego prowadzą agencję Midland https://midland.agency/about, która “castinguje młode modelki” – “młode talenty” – na całym świecie dla Balenciagi. Innymi słowy, dostarcza ona ciał do wykorzystania przez zboczeńców z firmy zajmujących się modą. ” Kiedy przyjrzycie się ich agencji modelingowej, każda z modelek wygląda jak ofiara nadużycia. Widać, że mają bardzo ciemne kręgi pod oczami. Spełniają bardzo specyficzny standard. https://www.sportskeeda.com/pop-culture/who-rachel-chandler-balenciaga-scandal-worsens-amid-alleged-epstein-link
Wszędzie pojawiają się ci sami ludzie. Nie tylko ambasadorka Balenciagi, Kim Kardashian https://en.wikipedia.org/wiki/Kim_Kardashian, ale także Nicole Kidman jest kolejną entuzjastyczną zwolenniczką marki.
Anthony Kidman, ojciec Nicole był prawdopodobnie najbardziej znanym pedofilem w Australii, zanim został zadenuncjowany przez jedną ze swoich ofiar. Kidman uciekł nastepnie z kraju, by wkrótce potem umrzeć w tajemniczy sposób.
Szperając dalej, zauważycie powiązania z Epsteinem, Pizzagate, NVIXM, rodziną Bronfmanów, przestępczą rodziną Clintonów, Mattem Rothschildem, Eminemem, księciem Andrzejem, Paris Hilton, Celine Dion i jej bardzo niepokojącą linią ubrań dla dzieci zrealizowanych dla izraelskiej firmy Nununu, P. Diddy, Michaelem Borremansem – belgijskim malarzem, który specjalizuje się w przedstawianiu wykastrowanych dzieci, Richardem Gere i wieloma innymi.
https://lanuovabq.it/it/nununu-se-il-satanismo-si-fa-marchio-per-bambini https://www.israel21c.org/nununu-the-new-black-for-babies/ https://www.haaretz.com/us-news/2019-04-29/ty-article-magazine/.premium/how-celine-dion-ended-up-making-gender-neutral-baby-clothes-with-these-israelis/0000017f-e78f-df5f-a17f-ffdf28a50000 https://whatsnew2day.com/balenciaga-campaign-features-book-from-belgian-michael-borremans-who-is-well-known-for-his-depiction-of-naked-children/amp/
Miliarder François-Henri Pinault jest prezesem spółki-matki Balenciagio nazwieKering https://en.wikipedia.org/wiki/Kering oraz prezydentem holdingu Groupe Artémis (prywatnie mężem aktorki Selmy Hayek). Holding jest właścicielem domu aukcyjnego Christie’s. https://en.wikipedia.org/wiki/Fran%C3%A7ois-Henri_Pinault
Na stronie internetowej Christie’s zaprezentowano serię “dzieł sztuki” autorstwa braci Jake’a i Dinosa Chapmanów, w tym manekiny dzieci z wzniesionymi penisami i odbytami zamiast nosów i ust. Ich prace opiewają na kwoty od kilkuset dolarów do ponad 500 000 dolarów.
Inne “prace” przedstawiają manekiny zmutowanych lub okaleczonych dzieci, niektóre połączone w nieludzki i dziwaczny sposób.
Inne z “dzieł” przedstawia wykastrowanych i zmasakrowanych mężczyzn wiszących na drzewie.
W galerii znajdował się również pornograficzny VHS z roku 1996, pokazujący dwie aktorki porno uprawiające seks z odciętą głową manekina dorosłego mężczyzny ze wzniesionym penisem w miejscu nosa. VHS został nawet przedstawiony w brytyjskim telewizyjnym filmie dokumentalnym.
Poniżej zaprezentowana “rzeźba” pochodzi z KOLEKCJI FRANÇOIS PINAULT zatytułowana Sex III, która przedstawia fuzję demonicznych postaci szkieletowych na martwym drzewie pokrytym nekrotycznymi larwami.
W jego kolekcji znajduje się również wystawa zatytułowana “Klęski wojenne AP II z II”, na której widać swastykę wykonaną z ludzkich palców, a na innej – dziecko, które wydaje się być przekazywane nagiemu mężczyźnie z dwiema małpimi głowami.
Dodajmy jeszcze, że pasierbica Kamali Harris, Ella Emhoff pracowała jako modelka Balenciagi.
https://en.wikipedia.org/wiki/Ella_Emhoff https://freebeacon.com/culture/balenciaga-ella-emhoff-child-bondage/ https://www.independent.co.uk/life-style/fashion/ella-emhoff-kamala-harris-balenciaga-fashion-b1880556.html
Balenciaga ma także przeszłość włączania motywów podprogowych i satanistycznych w swoich kampaniach reklamowych. https://www.infowars.com/posts/pedophilia-cannibalism-the-occult-balenciaga-saga-gets-even-more-twisted/
Na podstawie: https://www.databaseitalia.it/il-disfacimento-di-balenciaga/
…………………………………………
Czy to jeszcze LUDZIE???
"Mi piace"Piace a 3 people
To nie są ludzie.
"Mi piace""Mi piace"